dijous, 4 de juny del 2009

Temporada Infantil

Crònica Fc Tramuntana - Esplais

El passat dissabte l'equip infantil va jugar un partit amistós a Bascara contra el Tramuntana tercer classificat del grup de l'Alt Empordà de tercera.
El partit va començar amb un Esplais relaxat pensant que l'equip rival era d'una categoria inferior, però el rival sortia molt motivat i a la mitja part el resultat era 1 a 1.

A la segona part l'Esplais va sortir més concentrat i va estabornir el rival amb dos gols molt ràpids i va adormir el joc tocant i portant la pilota de banda a banda però en dues arribades els locals van posar el resultat més ajustat però l'Esplais va marcar dos gols més i el resultat definitiu 4-5 va quedar instal·lat. Durant tot el partit l'Esplais va ser molt superior però l'ímpetu i les ganes del locals amb contraatacs rapidíssim van posar problemes al nostre equip.

Valoració de la Temporada
Quan em van comunicar que portaria l'equip infantil, al juny passat, em va fer una il·lusió terrible ja que em donaven l'oportunitat de portar un dels grups amb més qualitat, humana i tècnica, de tot el club.

Durant la primera part de la temporada els resultats no ens van acompanyar però el grup va continuar treballant amb moltes ganes es podria dir que hi havia més gent als entrenaments que mai, l'equip era la viva imatge d'aquella frase del futbol "jugamos como nunca y perdemos como siempre". A la segona volta es va fer un gir de 180 graus el grup continuava jugant bastant bé i a més treia els partits endavant.

Vull destacar la gran capacitat de treball que té aquest  grup, en aquests 8 mesos de temporada fes fred, vent o pluja sempre han respost i a més sense queixa.
Quedo notablement sorprès de la facilitat amb la que la majoria de jugadors aprèn y es deixa ensenyar, la quantitat de continguts tàctics que han desenvolupat i l'esforç físic, tècnic i mental que cal per portar-los a terme durant els partits.
M'agradaria recordar els jugadors que no han acabat la temporada per motius diversos, Bertoni, Lewis i Dominic però que en el seu moment ens van ajudar a tirar l'equip endavant.

Comiat

Fa cinc anys vaig arribar a aquest com a segon entrenador de l'equip infantil de la ma d'un company, va ser la primera experiència com a entrenador. Dos anys després en Lluís Monyino em va proposar d'agafar un equip i no m'ho vaig pensar ni un moment ja que havia vist la manera especial de treballar que hi havia en aquest club, molt diferent als de la comarca.

Aquests dos anys m'han ajudat moltíssim a créixer com a entrenador i com a persona, m'ho he passat fantàsticament bé amb els grups de jugadors, entrenadors, "persones de club", pares i a més aprenent coses de tothom en aquest club he fet bons amics.

La pròxima temporada se'm planteja un nou repte a la U.E. Figueres que espero amb il·lusió però amb enyorança cap al club que deixo i que m'ha acollit en la gran familia que són els Esplais.

Gràcies per tot i fins aviat!

Força Esplais!!!!!!!!!!!!

Miquel Macau


3 comentaris:

josep francesc ha dit...

Molta sort.

Anònim ha dit...

Osties nens...tots marxeu cap a la unió figueres...que us donen molts cales no????

quina colla!!!! i quina poca etica que tenen els vostres cordibadors

això es una indesencia en majuscules
i a sobre diuen que us enporteu els millors jugadors dels de castelló..
ja n'hi ha prou

això es una guerra??????

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb el comentari anterior.

M'agradaria poder donar les gràcies a totes aquestes persones pel que ha fet pel club, però el meu cor groc i negre m'ho impedeix, i és que tot el que han fet ho han DESTROSSAT.

A més a més, hem de veure com donen les gràcies a qui els ha induit a marxar (destrossant així la estructura tèncica del club), i a endur-se els millors jugadors de la cantera, fent el que ell mateix va criticar tant durant la seva etapa aquí (criticar a tots els clubs que venien a pescar jugadors en aquest gran club, ho puc afirmar de primera ma).

Destcar també l'estat en què deixen el club: mermat, sense molts dels gran jugadors que el lideraven, i sense donar cap opció als nous, criticant-los des del primer moment, ho dic de primera ma, també.

Jo si que puc cridar ben alt i fort. FORÇA ESPLAIS!!Tirarem endevant.

Un jugador esplaienc des de fa molts anys

Publica un comentari a l'entrada