dimecres, 3 de juny del 2009

Carta de comiat d'en Jordi Bolasell

La primera vegada que em vaig posar la samarreta de l’Esplais encara no tenia 6 anys, des de llavors fins el dia d’avui que he fet els 33, he estat 27 anys vinculat a aquest club. Primer ho vaig fer com a jugador, fins que vaig tenir 19 anys quan un meu company del primer equip de l’Esplais, l’Eduard Camós, em va demanar si el podia ajudar a entrenar uns equip de benjamins de futbol 7, hi havia jugadors que potser els coneixeu ... en Pau Piris, Iñaki Ezquerra, Alex Casadevall, Martí Fontclara etc...., a partir d’aquí vaig combinar l’entrenar i el jugar fins que vaig deixar de ser jugador en actiu.
Després d’haver fet els cursos d’entrenador he entrenat a molts equips de l’entitat i per mi ha estat un orgull poder entrenar a tots i cadascun dels jugadors que he tingut al llarg de tots aquests anys, sempre he après alguna cosa d’ells, gràcies a tots.
Com ja sabeu la majoria he decidit no continuar com a entrenador de l’Esplais. La temporada que ve passaré a formar part de l’estructura d’entrenadors del futbol base de la Unió Esportiva Figueres a on actualment hi estan com a responsables dues de les persones que gràcies a aquest magnífic esport he tingut la oportunitat i la sort de conèixer i poder aprendre d’ells.
Abans d’acomiadar-me ,m’agradaria poder donar les gràcies en primer lloc a tots els que alguna vegada han format part del CF ESPLAIS-CASTELLO, ja sigui com a entrenadors meus ( des del meu primer entrenador de benjamins fins a l’últim que vaig tenir en el primer equip), companys, jugadors, pares, directius.
Especialment vull donar les gràcies a un amic de veritat, en Joan Paret, amb el que he compartit moltes hores en aquest club, només uns quants sabem tot el que ha treballat per nosaltres.
Vull donar les gràcies a un altre amic a en Lluís Moñino, primer de tot pel seu valor com a persona i després per tot el que m’ha ensenyat de futbol i que jo he intentat aprendre.
No em vull deixar a ningú però m’agradaria agrair d’una manera molt especial a tota la gent que ha estat amb mi en els diferents equips que he entrenat, per tant moltes gràcies: Soraya, Antònia, Pere Pujol, Eli, Carla, Francesc Moñino ......
També vull agrair a la junta directiva del club el seu esforç per tirar-ho endavant, sé que no és fàcil, especialment la meva gratitud a dues persones que sempre ens han ajudat en tot el que ha fet falta en Fausto i en Gaspar.
I per últim m’agradaria tenir un record pels meus companys entrenadors, que he tingut la sort de tenir-los al meu costat quan els he necessitat, moltes gràcies Josep, Xavi, Miquel, Joan, Vicenç, Ramon, Rúben.
Segurament hauré fet coses correcte i coses que no però sempre he intentat fer les coses pel bé del club, si algú s’ha sentit molest per alguna cosa només puc demanar-li perdó.
Només em resta dir que, sigui a on sigui, el meu club sempre serà el CF ESPLAIS-CASTELLÓ , aquest és el club del meu poble i a on he crescut primer com a persona i després com a esportista i això es impossible d’oblidar.
MOLTES GRÀCIES i fins aviat. AMUNT ESPLAIS!!!!!!!!



Jordi Bolasell.

2 comentaris:

josep francesc ha dit...

molta sort

Màrius ha dit...

Bona sort a la teva nova etapa. Paireria Vella, any 1992.

Publica un comentari a l'entrada