dilluns, 1 de juny del 2009

Carta d'en Josep Salas-Entrenador

Fa 6 anys que vaig arribar a aquesta gran família, vaig començar a entrenar els més petits (pre-benjamins), l’any següent el benjamí promoció, el tercer any vaig saltar al futbol 11 fent-me càrrec dels Infantils, (dos anys consecutius) i el cinqué any en Lluís Moñino em va oferir entrenar el primer equip.
Al llarg d’aquestes 5 temporades he après moltíssim de totes les experiències que he viscut, tant al futbol 7, com al futbol 11 (Infantils) i com no, amb l’amateur, una gran experiència i un orgull d’entrenar el primer equip dels Esplais.
En primer lloc vull donar les gràcies a totes les persones que m’han recolzat, ajudat i confiat amb mi, durant aquests 6 anys, en especial en Lluís, que a més d’una gran persona, amb uns valors de formació, educació, respecte, esforç, compromís i molta dedicació.... és un home de futbol, amb el qual he aprés molt, ha sigut el meu mestre i un referent molt important per a la meva formació com a entrenador.
Agrair a tota la junta directiva: el presi, en Gaspar, Joan, l’Antònia..... que durant tot l’any han estat al meu costat, quan els resultats ens acompanyaven i quan aquests ens han donat l’esquena.
Sens dubte, els jugadors han estat els principals protagonistes, tant del futbol base com del primer equip, d’ells he aprés molt a cadascuna de les etapes.
També als ajudants i delegats que m’han acompanyat per aquesta travessia, gràcies.
Però, tot això, no hagués estat possible sense el recolzament incondicional de la meva família, en especial la meva dona, quan havia d’anar a Banyoles dos cops per setmana, durant dos anys, a fer els cursos d’entrenadors, més dos o tres dies d’entrenament, més el partit del cap de setmana, sempre m’ha enxerinat a fer realitat les meves il·lusions.
Per la propera temporada, m’han ofert la possibilitat de formar part del grup d’entrenadors de futbol base de l’U.E.Figueres, crec que és una millora esportiva per continuar amb la meva formació com a entrenador, que no ha fet més que començar, ja que a mesura que em vaig formant, més m’adono que em falta moltíssim per aprendre.
Moltes gràcies a tothom i FORÇA ESPLAIS!!!
Josep Salas Guillén

3 comentaris:

Anònim ha dit...

gracies per tot et trobarem a faltar !!!

Josep Francesc ha dit...

En primer lloc felicitats, per la teva carrera professional,personalment jo et conec poc, dons ens saludem i prou, pero tot el que m'ha arribat de la teva persona ha estat en positiu,(honest,pencaire,dialogant, en poques paraules un"Savoir faire" que diuen els francesos que molts voldriem).
Sols desitjar-te el millor, i sapigues que al meu entendre tens les portes obertes de vat a vat en aquest club que es l'ESPLAIS
Josep Francesc

Màrius ha dit...

Molta sort a la teva etapa esportiva, espero que tinguis molts èxits personals i que puguis arribar molt més lluny a la teva tasca d'entrenador.
Aquí s'et trobarà a faltar!!!
Sort i salut

Publica un comentari a l'entrada